Informace o dopravě
INFORMACE O DOPRAVĚ
Prodej a doručení zboží prostřednictvím internetových stránek www.patchworkparty.cz je standardně prováděn v rámci České republiky a Slovenské republiky. V případě zájmu o doručení zboží mimo území ČR a SR je třeba kontaktovat prodejce na +420 733 413 760.
1. vrámci ČR – rozvoz kurýrní službou DPD
Cena přepravy při objednávce v hodnotě do 4000 Kč při platbě předem na účet/platbě kartou/Google Pay 175 Kč
Cena přepravy při objednávce v hodnotě do 4000 Kč při platbě dobírkou 250 Kč
Cena přepravy při objednávce v hodnotě nad 4000 Kč je ZDARMA (doplácí se v případě dobírky 75 Kč).
2. vrámci ČR – doprava pomocí služby Zásilkovna
Cena přepravy při objednávce v hodnotě do 4000 Kč při platbě předem na účet/platbě kartou/Google Pay 150 Kč
Cena přepravy při objednávce v hodnotě do 4000 Kč při platbě dobírkou 225 Kč
Cena přepravy při objednávce v hodnotě nad 4000 Kč je ZDARMA (doplácí se v případě dobírky 75 Kč).
Pokud si chcete vyzvednout tovar na Slovensku, je možný také osobní odběr v naší kamenné prodejně na Nejedlého 61, 84102 Bratislava.
Podmínky přepravy:
- Zboží je přiměřeně zabaleno a zajištěno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky. V případě, že kupující zjistí jakékoli poškození zásilky je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 hodin ode dne doručení zásilky. Kupující je povinen poškození zásilky zapsat do přebíracího dokladu kurýrní služby. Bez tohoto zápisu nebudou později akceptovány žádné reklamace týkající se poškození zásilky.
- V případě doručení zboží přepravcem (kurýrem) je zboží pojištěno v plné výši.
- Spolu se zbožímm dodá prodávající kupujícímu fakturu (daňový doklad) – slouží jako dodací list, návod k obsluze a záruční list (pokud si to druh zboží vyžaduje).
- Prodávající odpovídá za zboží až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté kupujícím od doby, kdy tento písemně potvrdí převzetí zboží.
- Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce, u kterého je zboží vždy pojištěno. Takové případy řeší prodávající dodáním nového zboží kupujícímu, bez ohledu na vypořádání vzniklé škody s přepravcem. O přepravci, který zajišťuje doručení zboží, rozhoduje prodávající. Cena za dopravu je uváděna na dokladu o koupi samostatně a je součástí celkové hodnoty dodaného zboží.
- DPD přepravní služba má stejně jako jiné přepravní služby čas rozvozu při běžné zásilce - službě od 8.00 - 18:00 hodin v den doručení. Neručíme za dohodnuté časy, které si zákazník dohodne s řidičem, který má jeho zásilku, může se stát, že i po dohodě s řidičem Vaše zásilka z různých důvodů nebude doručena na dobu, kterou jste si dohodli a bude doručena do času tedy do 18:00 hodin.
- Kuriér DPD nemá povinnost telefonovat na Váš uvedený mobilní kontakt předem (je to jen na dobré vůli daného řidiče, ať zavolá, nebo ne). Pro převzetí zásilky je třeba setrvat na dané adrese v časovém rozmezí, jak je uvedeno v informační SMS/mailu/OTT aplikační zprávě.
Doba doručení:
- při objednávce učiněné do 11:30 daného dne je pro produkty uvedeno jako "skladem" předpokládaný čas doručení do 2 pracovních dnů.
- při objednávce učiněné po 11:30 daného dne je pro produkty uvedeno jako "skladem" předpokládaný čas doručení do 3 pracovních dnů.
- při objednávce pro produkty uvedené jako "na externím skladu" je předpokládaný čas doručení do 5 pracovních dnů.
- při objednávce pro produkty uvedené jako "Na objednávku" je předpokládaný čas doručení do 14 pracovních dnů.
